Kocur666 Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Jak ktos chce miec krótka lufe to z chin mozna dostac konwersje na cqb za 6 dolcow ... Wtedy gwint na tlumik jest od razu z lufy. Aktualnie na m125, silniku PJ high torque i zebatkach SHS 13:1 super high speed mam rofa 1645 k/min Lipol 11.1 Okrutna szybkostrzelnosc przy 446 fpsach. ps. Z chin tez kupilem 5 midow KA wlasnie po jakiejs takiej niskiej cenie. dobrze podaja i u mnie akurat nic sie nie tna. Wogole sa lepsze od TMow lowow jezeli chodzi o zwalnianie blokady kulek - musza byc odrobine wyzsze bo nie trzeba dociskac maga do gory. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 A ta konwersja to tylko lufa zewnętrzna którą montuje się na miejscu zwykłej metalowej części lufy? Posiada ona atrapę rury gazowej? I tak na marginesie: który konkretniej sklep sprzedaje tą konwersje? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Jeśli kosztuje 6 dolców to wydaje mi się że to jest sama lufa zewnętrzna,którą to zdejmuje się przez odkręcenie imbusa pod składaną rączką Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Rain ma racje. To sama lufa zewnetrzna. Wystaje 1 cm plus gwint. http://shop.ehobbyasia.com/action-silencer...s-14mm-ccw.html Ogolnie maja czadowe konwersje do auga ;) Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Do czego służy ta krótka ,,rurka" równoległa z lufą? Można ja jakoś otworzyć? Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Do czego służy ta krótka ,,rurka" równoległa z lufą? Można ja jakoś otworzyć? to atrapa rury gazowej Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Czy ktoś z was miał problemy z założeniem eotecha 552 na szynę ris w augu ? Z tego co u siebie zauważyłem to musiał bym ostro szynę szlifować żeby wlazł :/ ja wsadziłem do auga szynę z emki bo nie chciało mi się z stockową walczyć. Koś miał taki problem i zdołał go rozwiązać bez szlifowania ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Pewnie chodzi ci o koncowke risa gdzie z boku ris ten nie jest przejezdny. Ogolnie polecam jak chcesz miec bardziej uniwersalnego risa - kupno konwersji a3 lub samej szyny od niej. Jest inaczej zbudowna i nie bedziesz mial problemow. A jezeli chcesz szlifowac - to szlifierka modelarska z tarcza cierna zalatwia sprawe. Pilnikiem bardzo ciezko dokladnie zeszlifowac zeby bylo rowne wglebienie. Quote Link to post Share on other sites
subaru Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Witajcie. Chciałbym rozpocząć modyfikacje mojego AUG A2. Czy może polecić jakąś batke 9,6V? Czy np. taka: http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_lad...irefox-846.html zmieści się w kolbie? Precka i gumka już wymieniona, teraz czas na GB. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 jak już to weź batke Sanyo albo G&P. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Nie lepszy będzie lipol? Quote Link to post Share on other sites
subaru Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Myślałem nad lipo, ale na nie trzeba bardzo uważać. Wiem, że to przyszłość ,ale czy ktoś mógłby polecić jakąś batke 9,6V Ni-MH, która zmieści się w kolbie? Bardzo proszę o link. I jeszcze pytanie odnośnie sprężyn. Co przy wymianie na M110 lub M120 trzeba jeszcze wymienić prócz baterii? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Olej nimhy ... kupowac teraz nimha to kompletny bezsens. Ogolnie po klopotach z nimhami - lipole sa bardzo fajne. Po pierwsze same akumulatory tansze 2 razy, ladowarka drozsza jedynei o polowe w porownaniu do mikroprocesora. Zero problemow zima, male wymiary (w augu duzej batki nimh nie wrzucisz ... za to lipola 11.1 V 2200 mAH tak, nawet da sie upchnac 14 V jak ktos lubi extrema). Trzeba uwazac ladujac, oraz nie przebijac jej. To wszystko. Do m110 nie musisz nic wymieniac. Prowadnica sprezyny - to zawsze tylko po to zeby latwiej zlozyc gearbox. Lozyskowanai - tak naprawde kazde (na glowicy i na prowadnicy) zwiekszaja fpsy o 10 (a to ze lozyskuja to taki glupi nic nie wnoszacy bonus). Zebatki wytrzymaja m120 i wiecej. Silnik - slaby jest - ale przy lipolu m120 max pociagnie. Dysza - przydalaby sie uszczelniona - ale odpowiedniej dlugosci (niektore sa krotsze i nie uszczelnia sie w komorze). Komora GP metalowa - przerost formy nad trescia. Stockowa jest swietna i nie ma co jej zmieniac. Popychacz, antireversal itp pierdolki sie nie zmienia. Opozniacz popychacza tez nie jest potrzebny - tylko w v2 ma to sens (przy 32 k/s podaje aug wszystkie kulki). Gearbox u mnie wytrzymywal m160 na semi. Cylinder najlepiej wrzucic na typu 0 bez dziury - ale to jak kto lubi (przy duzym rofie troche dziury sie przydaje -- sam sobie wycielem w borku nieduze tak zeby odrobine zniejszyc objetosc cylindra). Borek - daje te 10-30 fps plus daje komfort uszczelninych i wyciszonych elementow (glowica tloka, cylindra oraz uszczelniona powiekszona dysza). Wersja minialna: Sprezyna m120, lipol 11.1, sugeruje tlok z metalowymi zebami bo bedzie konkretny rof. Wersja cqb rof: Sprezyna stock, lipol 11.1, silnik moze zostac stoc albo max speed elementa, tlok z metalowymi zebami, uszczelniona dysza (opcjonalnie zestaw wyciszonej glowicy tloka i cylindra). Wersja max - speed i rof: 450 fps 25 rps - m125, bore up, tlok z metalowymi zebami, zebatki super high speed 13:1 (najlepiej SHS), silnik Element ultra torque lub PJ, lipol 11.1 Ogolnie mozliwosci jest duzo. Co kto lubi... Moze byc tez wersja parasnajperska: bore up, silnik ultra torque, tlok moze nawet zostac stock, prowadnica sprezyny lozyskowana, lipol 11.1, wylaczone fizycznie auto i spring m130-m160. ps. Mam dwa augi zrobione na szybkosc. Jeden na zasadzie - szybki silnik, zwykle zebatki, niski spring (m90 plus odciete 6 zebow tloka) - wtedy rekacja na spust jest wolna, silnik sie rozkreca do pelnych obrotow pewien czas. (250 fps, 27 rps) Drugi - silnik wolny mocny torque, zebatki 13:1 super high speed, m125 - moc duzo wieksza, reakcja na spust blyskawiczna, nie musi sie rozkrecac, rof porownywalny (446 fps, 27 rps). Jedyny problem to dostac zebatki SHS - bo guardera czy elementa zmiela sie migiem. Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Kocur znam chłopaka który w stocku ma m120 (w gb tylko tłok zmieniał) i narazie nic mu się nie sypnęło.Wiem ze ma lipolkę ale nie mam pojęcia jakie napięcie ona generuje Ten gość to prawdziwy "rolnik"-jeśli wiecie co mam na myśli Quote Link to post Share on other sites
subaru Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Ok Kocur666 dzięki za świetne przedstawienie możliwości modyfikacji, pewnie zdecyduję się na wersję minimalną. Dzięki za porady Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Kocur znam chłopaka który w stocku ma m120 (w gb tylko tłok zmieniał) i narazie nic mu się nie sypnęło.Wiem ze ma lipolkę ale nie mam pojęcia jakie napięcie ona generuje Ten gość to prawdziwy "rolnik"-jeśli wiecie co mam na myśli Oczywiscie - jak pisalem przy lipolu (mocna wydajnosc pradowa) fajnie strzela replika na m120. Problemem jest to jak ma sie nimha ... bo one rozladuja sie baaardzo szybko, taki 1700 starczy na jakies 1000 kulek. Za to jak wymienisz silnik to starczy ci na 2000. Tylko ze na tym m120 bedziesz mial (bez zadnych uszczelnionych elementow) jakies 390 -400 fps. Przy borku a co za tym idzie obustronnym lozyskowaniu twoje m120- robi sie jak m130 wiec stock silnik moze miec problem. Predkosc wylotowa tez raczej rosnie o te 30-40 fps (ze 25 za lozyskowanie, i z 15 za poszerzona srednice). U mnie 2 letnia replika z borkiem, m125 elementa spring daje stabilne 446 fps (wyciecia w cylindrze ale raptem 5-6 mm od tylu dla lepszej wentylacji przy duzym rofie). Pozatym m120 jedej firmy nie rowna sie m120 drugiej ... Promykowe maja tak jakby m115, Guarderowe pod m125 ... wiec to czasem jest bardzo duza roznica. A i jeszcze aprpo - majac parasnajpe 500 fps tylko singiel strzelalem rok na stockowym tloku. Zero sladow zuzycia ... Tloki pancerne musza byc tylko przy duzym rofie. Wtedy nawet przy 300 fps ale 30 rps - potrzebujesz mocne zeby. Ale to czasem jest wybor (przy zacince) co wolisz - zeby poszedl tlok za 15 zł, czy zebatki markowe za 150 ;) Bo przy metalowych zebach tloka - tlok juz sie nie zmieli. Zmiela sei zebatki. Dlatego nie moze byc zacinek. Quote Link to post Share on other sites
Sidd Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Mam pytanie. Próbował ktoś zasilać AUGa JG w stoku baterią LiPo 11,1 V ??? Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Ja i czym prędzej odłączyłem. Takiej wiertary to ja w życiu nie widziałem, lepiej wsadź 7,4 lipo. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 11.1 przy stocku szybko zjedzie tlok, lozyska plastikowe i moze uszkodzic glowice tloka. 7,4 bedzie dzialac jak 9.6 nimh. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Ja bym powiedział, że lepiej niż 9.6(zależy jakie lipo). Mój ładnie ciśnie na 7.4v 1500 30C. ROF 900, dla mnie ładny nie ma do czego się przyczepić. Stoczkowy silnik JG jest dobry, rofa z niego nie wyciśniecie, bo jest bardziej nastawiony na moment obrotowy niż na RPM. Ładnie pociągnie na singlu, ale z ROF'em będzie kiepsko. Przy 7.4v i m130 jest OK jakieś 700RPM. Quote Link to post Share on other sites
Kufel Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 mam pytanie czy ktoś może przerabiał gniazdo maga w augu żeby wchodziły magi od emek albo widział przejściówkę do nich? Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Było już o tym w tym temacie... Nie ma przejściówek, jeden użytkownik tylko dokleił od spodu gniazdo z jakiejś taniej elektrycznej m4, ale IMHO wyglądało to tak sobie, magazynek za bardzo wystaje do dołu i za dużo ostatnich kulek nie dochodzi do komory HU. Jeśli zamierzasz, to dużo ryzykujesz, bo potrzebna Ci będzie zarówno modyfikacja magazynków, jak i ingerencja w body repliki i to radykalna. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Myslalem o tym, mialem juz wyciety nawet element z plasticznej emki do mocowania ... ale za duzo z tym zachodu i nie bedzie dobrze wygladac. Pozatym odkad midy KA sa tak tanie nie ma sensu bawic sie w emkowe magi. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Nie działa mi semi, a żeby przeskoczyć na auto muszę mocno nacisnąć spust i słyszę przy tym cichy brzdęk. To wina GB czy części od spustu? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 (edited) Brzdęk jest normalny, a semi nie ma, bo w niektórych augach jest zły łącznik styków. Jakby to powiedzieć prosto, normalny łącznik w ak ma dużą wypustkę jako punkt zaczepienia ze "spustem", a raczej tej ruchomej części problem w tym iż w niektórych augach spód łącznika jest zupełnie łysy. Ja wepchnąłem kawałek metalu w to miejsce na kropelkę i działa semi. Tylko nie podklej "w za wczesnym miejscu" bo będziesz auto na"semi. Edited May 4, 2010 by decigner12 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.