Nilus Posted April 19, 2012 Report Share Posted April 19, 2012 No to może ja dodam opinię od siebie :) Jak dla mnie wielki + dla sklepu. Zamówienie złożone w niedzielę, we wtorek paczuszka z m4 była już u mnie. Wszystko pięknie i w porządku, nic nie było naruszone. Polecam jak najbardziej! Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Magazynek kupiony z allegro w wtorek wieczorem, dzisaj juz jest u mnie, wielki + za szybkość. Jednak kiedys zamawiając ze sklepu szybkość nie była powalająca. Bateria Li-Po w zwykłym sreberku!!!!! i kopercie. Towar w porządku. Mieszane uczucia co do sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Traker Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 (edited) No a jak miała być zapakowana? W sejf z zamkiem cyfrowym i kartonowe pudełko? Przecież paczka była zabezpieczona, ekranowana. Nie wiem co by musieli kurierzy robić z taką przesyłką żeby ją zniszczyć, chyba strzelać... Li-po jak każda bateria łatwo się nie da zniszczyć. Radzę zapoznać się z technologią lipo troszkę bardziej szczegółowo :wink: Dalsze ciągnięcie tego wątku w tym temacie może okazać się przyczyną zaraźliwego bana czasowego :) Szmer. Edited April 28, 2012 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Drodzy państwo, Jesteśmy posiadaczami konta na sklepie Gunfire (konto teamowe), Podczas ostatniej promocji -15% zakupiliśmy http://gunfire.pl/product-pol-1152196761-Replika-pistoletu-STI-Tac-Master.html i tu powstał cały problem bo: podczas realizacji zamówienia na etapie jego potwierdzania kwota zamówienia to Wartość produktów : 266.31zł Koszt przesyłki : 20,00 zł Do zapłaty : 286.31zł a sklep zrealizował to w następujący sposób: Wartość produktów: 295.90zł Koszt przesyłki : 20,00 zł Koszt zamówienia: 315.90zł tym samym dokonano złamania przepisów KC Art. 661. § 1. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże składającego, jeżeli druga strona niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. a skoro mamy umowę kupna-sprzedaży to: Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę Art. 536. § 1. Cenę można określić przez wskazanie podstaw do jej ustalenia. § 2. Jeżeli z okoliczności wynika, że strony miały na względzie cenę przyjętą w stosunkach danego rodzaju, poczytuje się w razie wątpliwości, że chodziło o cenę w miejscu i czasie, w którym rzecz ma być kupującemu wydana.. Jak myślicie co powinienem z tym fanem zrobić - 30 złotych to nie majątek, ale mi chodzi o zasadę, skoro państwo z Gunfire Mają bajzel w systemu (sklepie internetowym) to dlaczego za to ma odpowiadać klient. a druga sprawa to brak kontaktu, od pani w telecentrum usłyszałem ze mogę sobie sprawdzić na internecie, ale wg mnie należało by do takiego klienta zadzwonić czy dalej chce nabyć towar po wyższej cenie. tego wymaga kultura. Po złożeniu zamówienia, należało zapłacić przelewem i po temacie. Sam miałem kilka "myków" z systemem sprzedaży gunfire, śmiesznie niektóre ceny liczył, zwłaszcza przy wielkiej wyprzedaży 50 % i rabacie za facebooka. Zapłata online załatwiła sprawę, nikomu się nawet nie chciało do mnie dzwonić o "głupie" 50 zł za pejsbooka. (formalnie promocje nie łączyły się). Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 (edited) Ostatnimi czasy zrobiłem kilka zakupów tutaj i nasuwa mi się jeden minus, który mnie boli - czas realizacji. Od zaksięgowania pieniędzy na koncie sklepu do wysyłki mija przynajmniej jeszcze jedna doba. Czyli de facto zamawiam coś w poniedziałek i robię od razu przelew - przelew jest w GF we wtorek, a wysyłka następuje w środę. Szkoda :biggrin: Edited May 15, 2012 by Arafat (KSK) Quote Link to post Share on other sites
Draico Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 Po złożeniu zamówienia, należało zapłacić przelewem i po temacie. Sam miałem kilka "myków" z systemem sprzedaży gunfire, śmiesznie niektóre ceny liczył, zwłaszcza przy wielkiej wyprzedaży 50 % i rabacie za facebooka. Zapłata online załatwiła sprawę, nikomu się nawet nie chciało do mnie dzwonić o "głupie" 50 zł za pejsbooka. (formalnie promocje nie łączyły się). Rabat z fejsbooka mógł się łączyć z innymi promocjami. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 Rabat z fejsbooka mógł się łączyć z innymi promocjami. Ale inne promocje nie mogły się formalnie łączyć z rabatem z facebooka... Wynikało to z regulaminu innych promocji. Ale system działał... Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Dzisiaj wystawie opinie sklepu GF Zamównie składam przez kumpla bo konto temowe 10% rabatu wiec szaleje zamawiam wpłacam kasę. System zniżkowy ocyganił mnie o 4 gr. ale na obronę GF dostałem darmowa przesyłkę kurierem co nie jest we wszystkich sklepach standardem nawet powyżej kwoty X Na magazynie małe opóźnienie replika dochodzi w pon zamiast pt, ale cierpliwość zaostrza apetyt! Godzina 9 rano kurier z paczka...podpisuje sie nie wyraźnie, ale ja sam wyglądałem nie wyraznie wiec nie wzbudziło to podejrzeń. Pierwsza myśl opakowanie...no chyba jej nie rozpakuje wezmę na strzelanke i pokarze niedowiarka jak winna być paczka zapakowana! Jezli ktoś jest uzależniony od foli bąbelkowej to dopiero po kilku dniach zobaczy replikę, oczywiście jeżeli psuł wszystkie bąbelki. Normalnie mistrzostwo świata. wszystko ładnie po ustawiane nic nie lata ni grzechocze. Replika oczywiście bez rysek ale jest problem, nie strzela. Napisałem maila do GF ale zanim dostałem odpowiedz juz to naprawiłem. ześlizgnęła się złączka od silnika(taka przypadłość m16 od kwa). to moje pierwsze zamówienie od gf i zrobiło na mnie wrażenie z stąd az do tamtąd. Polecam i jestem zadowolony Quote Link to post Share on other sites
otix96 Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 (edited) Polecam sklep szybka wysyłka kupiłem kamizelkę taktyczna w sobotę , a dotarła do mnie już w wtorek a do tego bardzo miła obsługa i bardzo dobry kontakt jeszcze raz POLECAM!!!! :maniak_OK: Edited May 22, 2012 by otix96 Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Jako, że miałem dłuższą sprawę z Gunfire to wystawie im opinię. Zakupiłem u nich replikę RK-15. Rozmawiałem telefonicznie, pytałem czy są jakieś luzy itp. Żadnych luzów nie było. Jednak jak replika przyszła do mnie: Cyt."W Środę przyszedł do mnie RK-15. No nie powiem, zagościł u mnie jakieś 60 minut za nim odesłałem go na zwrot.( pakowanie i podróż na pocztę + pisanie reklamacji zajęło 90% tego czasu) Tak źle złożonego/spasowanego ak nie widziałem w moim życiu, a widziałem wiele ak, jednak żaden nie może się zbliżyć do RK-15. Karabin który otrzymałem to jakiś smutny żart. Ja rozumiem wykonanie Chińskie, ale to już jest chyba 4 generacja? Boyia i śmiem twierdzić, że Firma to się raczej zwija niż rozwija. Żałuje, że nie nagrałem filmików prezentujących luzackie możliwości tego cuda. Zacznę od luzów całego Frontu w obsadzie(obsada jest stalowa). Front ma luz : Góra-dół, lewo-prawo i coś czego jeszcze nigdy nie spotkałem: przód-tył(rusza się w stronę wylotu lufy i gb). Podstawa szczerbiny lata sobie w lewo i prawo. Luz jest tak mocny, że jak manewrujemy karabinem to obserwujemy jak do nas kiwa. Atrapa suwadła latała tak mocno, że przy biegu na pewno ją zgubimy. Najciekawszym jednak "tuningiem" było rozgięte body. Zauważyłem to po zdjęciu dekla. Wyglądało to tak jakby body zostało zrobione za ciasne i trzeba było dogiąć pod gearbox. Naprawdę ręce opadają. Może miałem pecha, a może to nowy QC Dboya." Replika Została zwrócona na podstawie "zwrotu do 10 dni roboczych". Muszę powiedzieć, że pod tym względem zostałem naprawdę mile zaskoczony przez obsługę Gunfire. Karabinek wysłany w środę, doszedł w czwartek. W piątek miałem już środki do wykorzystania w ich sklepie(reklamacja rozpatrzona pozytywnie). Wybrałem replikę droższą, poprosiłem by resztę kwoty zapłacić za pobraniem. Nie było żadnego problemu. Dzwoniłem parę razy, odebrał Pan Marek. Wierciłem dziurę o wykonanie zewnętrzne, montaż kolby, spasowanie. Wszystko zostało w miarę możliwości wyjaśnione. Replikę dostałem w wtorek rano. Replika była taka jak opisał ją Pan z którym rozmawiałem. Ocena: -Nie sprawdzenie stanu pierwszej repliki. +Reklamacja +Szybkość reklamacji +Kontakt i podejście do klienta (Pan Marek) +Elastyczność- możliwość dopłaty za pobraniem. +Replika bardzo dobrze zapakowana(5m folii bąbelkowej) Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Jak najbardziej polecam Gunfire. Moje kolejne zamówienie z którym nie było żadnych problemów. Paczka zamówiona w weekend, dzisiaj już do mnie dotarła. Zawartość oczywiście porządnie zapakowana, a w środku niczego nie brakowało. Quote Link to post Share on other sites
hokager Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Nie polecam Gunfire ! Wysłałem na gwarancje Skorpiona z JG.Myśląc,że zwrócą mi kasę,jak mojemu koledze,albo chociaż naprawią.Replika doszła do nich 14.06 czwartek myśląc,że naprawa bd trwała 2 tyg conajmniej.Dzisiaj replika do mnie przyszła 19.06 Wtorek.Pomyślałem pewnie naprawili ładowałem aku 3 godz,wkładam do repliki nic nic a nic próbuję też kicha.Patrzę końcówka od tłumika dźwięku z gwintem na tłumnik ułamana prawie szlak mnie trafił widząc to.Skorpionik poobcierany,ba pudełko też zarysowali.Mają szczęście,że do 16.00 mają bok,bo inaczej porozmawiałbym z nimi inaczej.Kompletnie jestem nie zadowolony ze sklepu nie potrafią nawet zwykłej repliki naprawić ! Nie wiem co mam teraz robić znowu 20 zł płacić za przesyłke i znowu mi odeślą uszkodzoną to się w głowie nie mieści.Jednym słowem sklepu nie polecam.Jak powiedział kolega u góry sklep zamiast się rozwijać cofa się z rozwoju ! Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Jak powiedział kolega u góry sklep zamiast się rozwijać cofa się z rozwoju ! Ja rozumiem wykonanie Chińskie, ale to już jest chyba 4 generacja? Boyia i śmiem twierdzić, że Firma to się raczej zwija niż rozwija. To było o firmie... O BOYI konkretnie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Sklep ok, kilkakrotne kupowałem. Ale dziś na FB przegięli pałkę totalnie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/197678_411768365528601_1107436920_n.jpg "PL] Renomowana firma G&G doceniła profesjonalizm naszego serwisu. Po długoletniej współpracy z jednym z naszych serwisantów, znanym w środowisku jako Luglo lub Lucek, G&G postanowiło podziękować mu w bardzo nietypowy sposób :). Przedstawiamy Wam limitowaną serię kulek G&G dedykowaną najlepszemu serwisantowi w Polsce! [EN] Well-known Airsoft brand – G&G appreciate professionalism of our service. After few years of cooperation with one of our technician, known in Airsoft community as Luglo or Lucek, G&G decided to thanks for this in extraordinary way :). We proudly present limited edition of G&G BBs, dedicated for the best technician in Poland!" No sorry, gdzie był ten konkurs na serwisanta ? Czemu o tym serwisancie nie słyszałem ? Kłamstwo w żywą twarz...... Coraz bardziej GFC pozwala sobie na rynku... Quote Link to post Share on other sites
keber Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Dokładnie jak napisał Ukesu. Nie słyszałem o gościu a jest najlepszy? To już odważę się napisać, że AnR i Poldeck z WM częściej wśród ludzi są polecani niż serwisant Gunfire. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 (edited) Na temat towaru wypowiadać się nie będe bo to klient dyktuje warunki a firma zapewnia mu produkt. Klient chce kupować ACM i tanie repliki - jego brocha. Ale o panu serwisancie dowiedziałem się z kulek. w życiu nie słyszałem o renomowanym serwisie firmy gunfire. czy ktoś mnie oświeci za co wielbimy tego człowieka? Poza faktem bycia serwisantem jednej z 3 dużych(największej?) hurtowni ASG w PL. może niech ktoś z gildii serwisantów powie o co kaman ? Edited June 21, 2012 by axelrybaczewski Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Nie znam ani nie słyszałem. Marketing panowie, marketing. Nawet nie wiadomo czy osoba ze zdjęcia jest serwisantem :D a już o tym, czy najlepszy w Polsce to ani GFom ani G&G nie decydować. Najwięcej opinii ma chyba Poldeck i AnR. Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 (edited) Znam, słyszałem, pomagałem Mu wykopać auto w Bornem Sulinowie. Kumplowi popsuła się replika, pojechał i dał mu swoją. Ale żeby od razu takie glorie? Nie wiem. Przez to, że pożyczył kumplowi replikę, naprawił mu ją na miejscu, a potem zrobił gruntowny tuning nowej, za psie pieniądze. Edited June 21, 2012 by Didi Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Echh.... załóżcie sobie temat w HP na temat tej akcji marketingowej. Quote Link to post Share on other sites
Jaeger Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 A co, w temacie wolno tylko wpisywać posty czołobitnie pochwalne? Jak ktoś ma mieć kulki z własną paszczą to AnRowi powinni chyba billboardy w całej polsce wykupić. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Fajny flejm na FB z udziałem jakiegoś gościa z logo GF w avatarze :D. Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Proszę, jak chcecie sobie podyskutować na temat tej akcji załóżcie nowy wątek lub po udzielajcie się na FB. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 (edited) No sorry, gdzie był ten konkurs na serwisanta ? Znając realia pewnie konkurs był rozpisany pomiędzy podmiotami gospodarczymi zajmującymi się dystrybucją produktów firmy G&G. Czyli krótka piłka - jesteś sklepem, masz G&G, masz serwis, możesz się zgłosić. Nie jesteś dystrybutorem, nie kupujesz replik od G&G, firma nie bierze cię pod uwagę, choćbyś nie wiem jak był dobry. Luglo pewnie okazał się najlepszym serwisantem z zatrudnionych przez dystrybutorów replik G&G, stąd wyróżnienie. Niemniej jednak tekst o "najlepszym serwisancie w Polsce" jest sporym nadużyciem. Proszę, jak chcecie sobie podyskutować na temat tej akcji załóżcie nowy wątek lub po udzielajcie się na FB. Wydzielisz? :) Edited June 21, 2012 by Dread Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Czy temat wydzielony zostanie czy nie, odpisujemy, by ograniczyć przynajmniej wszelkie spekulacje. Przede wszystkim, jak możecie zauważyć, miano "najlepszego serwisanta w Polsce" nie jest wymyślone przez Gunfire, a przez G&G, więc to nie nasz pomysł, nie nasze wykonanie - sami byliśmy zaskoczeni taką formą podziękowania, jaką zastosowało G&G. Oczywiście wiele osób i tak będzie myślało, że to coś, robione na nasze zamówienie jako planowana akcja marketingowa - na to już nic nie poradzimy. Wystarczy jednak się tylko zastanowić, jakie korzyści ma G&G z takiego zabiegu marketingowego i jaki ma w tym interes? Żaden, poza miłym gestem. Wyjaśniając waszą wątpliwość - nie było żadnego konkursu. Nigdzie nie napisaliśmy, ze konkurs jakiś był. To, że na kulkach widnieje napis "Best Technician in Poland" to pomysł G&G i ich decyzja. Oczywiście to ich subiektywna opinia i nikt nie musi się z nią zgodzić, ale czy nie wolno im tak napisać? Wolno. Wystarczy dokładnie przeczytać co jest napisane w opisie do zdjęć, który został tutaj wklejony przez Ukesu - nie jest tam napisane nic o serwisie Gunfire jako całości. Można tam z kolei wyczytać, że ta limitowana seria kulek, to podziękowanie za wieloletnia współpracę jednego z naszych serwisantów z G&G - w kwestii doradztwa, wspólnych projektów, testów, opinii czy analiz polskiego rynku airsoftowego w kwestii części, up-grade'u itp. Poza tym osoby, które śledzą nasz profil na FB, wiedzą, że jest on prowadzony w otwarty i dość luźny sposób. Dlatego też ta informacja o kulkach tam trafiła - nie podaliśmy i nie planujemy jej podawać, ani na WMASG, ani na zagranicznych portalach, ani na stronie sklepu. Ta informacja to jedynie ciekawostka. Sam napis "Best Technican in Poland" ma charakter napisu "Najlepszy Syn" na torcie urodzinowym. Najlepiej nabrać do tego odpowiedniego dystansu, bo z dużym dystansem prowadzimy nasz fanpage na FB :). Ponadto Panowie, tyle osób się tu wypowiedziało, a żadna z osób nie napisała o tym, że miała kiedykolwiek jakieś problemy z serwisem u Lucka. Wielu z Was go nie zna, ale przynajmniej w środowisku regionalnym jest znany i przez wiele osób uważany za świetnego serwisanta - nie krytykujcie go, jeśli go nie znacie, bo to zdecydowanie nie jest fair. Swoja drogą - konkurs na najlepszego serwisanta w Polsce, to całkiem dobry pomysł :). Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 No i myślę, że na tym powinna zakończyć się dyskusja na ten temat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.