Procent Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Co do Procenta, szkoda że nie wspomniał że jakiś tam jednak rabat dostał - wiem od pracownika sklepu... No, tyle że mój post tyczył się tego, że w sklepie, który jest GFem pod inną nazwą nie działają zniżki z GF. Nacisk położony był na zasadę/zależność a nie na sytuację. Swoją drogą dowiedziałem się, że jednak karta GF jest tam honoroana i w wyniku pomyłki nie przyznano mi rabatu. Przy kolejnym zakupie mam dostać wyrównanie do kwoty rabatu jaki powinienem dostać, a nawet parę % więcej. A co do powyższego posta, to Maruda jest postacią szczególną. Ma na tym forum 2 posty, oba bronią GF, a ten ostatni opiera sie na informacjach ze ściśle wewnętrznego kręgu GF. Niby zna ekipe sklepu czyli powinien działać w środowisku, ale niestety w środowisku nikt go nie zna. A jak widać wie wszystko. I o jednej i o drugiej sytuacje. Dziwne? Nie! żałosne... Quote Link to post Share on other sites
Maruda Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 A co do powyższego posta, to Maruda jest postacią szczególną. Ma na tym forum 2 posty, oba bronią GF, a ten ostatni opiera sie na informacjach ze ściśle wewnętrznego kręgu GF. Niby zna ekipę sklepu czyli powinien działać w środowisku, ale niestety w środowisku nikt go nie zna. A jak widać wie wszystko. I o jednej i o drugiej sytuacje. Dziwne? Nie! Tak jak wcześniej wspominałem - tak znam ekipę sklepu, z jednymi mam lepszy kontakt z innymi gorszy, żeby nie pisać ...$%#$&!@! W środowisku nie muszę być znany, i jakoś mi na tym nie zależy. Fakt faktem o ile miałem cię Piotrek za poważnego gościa, to tym postem który ni jak pasuje do Twej osoby, osoby która zazwyczaj nie daje się unieść emocjom to w tak błahej sprawie uległeś jednak nim. Tym bardziej że ponoć wychodząc mówiłeś sprzedawcy "nie ma sprawy". A następnie na forum wywalasz posta. Zapewne wiesz jakie konsekwencje poniesie sprzedawca, jak również i kierownik sklepu z którym rzekomo masz całkiem dobry kontakt... Jak nie to zadzwoń i się dowiedz, nie jest to jakąś tajemnicą... Co do tego Gandiego to byłem obecny przy tej rozmowie, stałem koło dystrybutora z wodą i przysłuchiwałem się "rozmowie". Kierownik został poproszony po tym jak gościu zaczął cwaniakować. Tylko że kierownik nie pozwolił sobie na to by gość zaczął tak się zachowywać jak to zrobił wobec sprzedawców. Cóż napisać posta każdy może... . :wink: Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Ależ przecież mnie się zdawało że zakończyłem już we wtorek całą sprawę po tym jak zostałem za zaistniałą sytuację przeproszony przez GF z obietnica wyrównania rabatu przy następnym zakupie. I już nic bym nie napisał, gdyby prowokujący post z twojej strony, który odnosił się do mnie. Tak dałem się sprowokować, bo ten post miał taki wydźwięk, a teraz masz pretensje, że na niego odpowiedziałem? Zapewne wiesz jakie konsekwencje poniesie sprzedawca, jak również i kierownik sklepu z którym rzekomo masz całkiem dobry kontakt... No oczywiście bo mnie o tym poinformowano, już po fakcie. Nie moja wina, że jest tam taka a nie inna polityka gratyfikacji i kar, wiadomo, że wprowadza ona niezdrową atmosferę i napięcia w pracy, ale co ja mam z tym zrobić? Ja napisałem posta, by zwrócić uwagę na pewną dziwną właściwość która okazała się zwykłą pomyłką. Wszystko wyjaśnione i tyle. Nie mam do nikogo urazy, sprawa została wyjaśniona, ja przeproszony i git. Każdy kto się ze mną w tej sprawie kontaktował z GF, chciał sprawę załatwić na moją korzyść, wiec nie mogę na nic narzekać. Ale wszelkie posty prowokujące mnie itp tylko pogarszają sprawę... Tyle Procent Quote Link to post Share on other sites
Angus Posted September 18, 2008 Report Share Posted September 18, 2008 Ja miałem z nimi kilka problemów(zresztą nie tylko ja). Fakt, że sprzedawcy są świetni, ale serwis... Od 4 tygodni trzymają moją replikę na "tuningu" i zero telefonu. Kiedy zadzwoniłem do nich, facet chciał RMA, które podaje się przy reklamacjach a nie tuningu. Poza tym sami mieli mnie o wszystkim poinformować. A najlepszy numer miał mój kumpel, który oddał replikę do "tuningu" a zwrócili mu pieniądze(dopiero jak wspomniał o inspekcji handlowej) bo nie mogli jej znaleźć(jak przypuszczam), poza tym wcześniej chcieli oddać jemu nie jego replikę. O ile sprzedawcy są świetni i godni polecenia(oraz podwyżek) o tyle serwis, a może właściwie nie serwis tylko logistycy są beznadziejni. Ot takie moje zdanie. Quote Link to post Share on other sites
Ghandi2 Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 (edited) Prawda jest taka że po tym jak ci odmówiono zacząłeś się prawie AWANTUROWAĆ, grożąc opisaniem sytuacji na wmasgu. Co do tego Gandiego to byłem obecny przy tej rozmowie, stałem koło dystrybutora z wodą i przysłuchiwałem się "rozmowie". Kierownik został poproszony po tym jak gościu zaczął cwaniakować. Albo to nie bylem ja, albo mamy do czynienia z rzeczywistościami alternatywnymi :lol: : 1. W "Militaria 24" od razu poprosiłem jakąś miła panią o kogoś znającego sprawy promocji. Do tej pory - pełen luz, zero konfliktów. W sklepie na ul. Ofiar Oświęcimskich, wręcz luksusowa atmosfera. Antagonizowanie mnie z innymi pracownikami "Gunfire" jest bezcelowe. Zamiast wplątywać ich w konflikt, warto podpatrzyć jak oni utrzymują kontakt z klientem. 2. Niczego mi nie odmówiono, bo nic nie chciałem wynegocjować. Było za to z mojej strony zwrócenie uwagi na konieczność zmiany zapisu w tekście oferty i prośba o wyjaśnienie przyczyn takiej sytuacji. Na miejscu dodano bowiem do niej kolejne ograniczenia nie występujące w jej treści. W odpowiedzi usłyszałem dziwne i nieprzyjemne rzeczy zamiast kwestii merytorycznych. Tyle tytułem sprostowania wypowiedzi "Marudy", w moim odczuciu nie nakierowanych na wyjaśnienie problemu, ale na jątrzenie sytuacji. Dokładnie tak samo "rozmawiał" ze mną ów kierownik sklepu (co zapewne jest czystym przypadkiem 8) ). To właśnie stworzyło cały problem. Reasumując: Problem Gunfire (który mnie spotkał, bo tylko o tym mogę rzetelnie się wypowiedzieć) to: 1. Źle sformułowana oferta promocyjna, niezgodna z prawdą. Kwestia dodania dwóch linijek nawet "drobnym druczkiem". 2. Lekceważenie i niestosowne zachowanie wobec klienta zgłaszającego problem w "Militaria 24", co w odróżnieniu od pkt. 1. pozostawia jednak bardziej trwały efekt. Jedno z najgorszych dziedzictw socjalizmu. Warto te rzeczy po prostu naprawić (jak i inne zgłaszane przez klientów) zamiast kreować rzeczywistości alternatywne przez tajemnicze osoby. I mniej wysiłku i zysk większy. Mam nadzieję, że ktoś podejdzie do moich końcowych uwag konstruktywnie. Wszyscy zyskamy. Dla porównania: gdy ludziom z Krakmana ("Taiwangun") zwróciłem uwagę na problem niedostosowania pewnych aspektów ówczesnej oferty do obowiązującego prawa (częste w ASG), zawodowo wyrazili z tego powodu ubolewanie i wolę dostosowania przepisów na przyszłość. Całkowicie mi to wystarczyło, bo po to się zgłasza uwagę. Wszyscy wiemy, że branża ASG ma jeszcze wiele niedoskonałości. Jak mają się "dotrzeć" jak nie przez słuchanie opinii klientów? Edited September 20, 2008 by Ghandi2 Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 (edited) Szkoda że ekipa nie może wyrażać swego zdania , bo wiem że mają odgórnie zabronionie odpowiadanie w tematach o firmie. Nawet ten kierownik sklepu nie może nic napisać... a szkoda że nie mogą :/ Ciekawa polityka firmy. Nastawiona wprost na klienta. zacząłeś się prawie AWANTUROWAĆ Jak ja lubię takie techniki manipulacji. To "prawie" trzeba było napisać mniejszą czcionką, a "awanturować" pogrubić. Może ta rada przyda Ci się w przyszłości. co jest zabronione przez samego Regdorna- wymuszać na sklepie/firmie określone zachowanie przez temat na wmasgu. Jak na kogoś, kto ma 3 posty jesteś wyjątkowo dobrze zorientowany w sprawach forum kolego Maruda. Chyba, że koledzy z GF udzielili Ci szybkiego kursu nt. hierarchii i regulaminu. W profilu też masz ciekawe dane. Pozdrawiam. Edited September 24, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Wiele razy kupowałem różne pierdoły w GF i muszę powiedzieć, że kupuję tam tylko dlatego, że jestem z Wrocławia, inaczej kijem bym sklepu nie dotknął, ew przy zakupie kulek. Miła obsługa na miejscu (też nie zawsze) a reszta to dno rury. Quote Link to post Share on other sites
graber89 Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Wydałem już u nich ponad 1700zł. Kupiłem u nich 3 repliki (w grudniu HK416 JG, w maju M249 SA, niedawno G36K JG), każda przyszła w pełni sprawna, poskręcana, nigdy nie miałem z nimi problemu. Kupowałem też kilka części, często kulki i różne pierdoły. Wszytko przychodziło bardzo szybko, zazwyczaj na 3 dzień od złożenia zamówienia paczka już była u mnie. Mają czasami świetne promocje i bardzo duży wybór ale niestety słaby kontakt (często jak do nich dzwonię to nikt nie odbiera). Mimo tego polecam i ode mnie duży plus + Quote Link to post Share on other sites
rowr Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 (edited) 6/10 mila i fachowa obsluga...dosc duzy wybor broni...niestety ciezko dokupic cos do nich na magazynki do ak 74 low cup czekam juz dobre pol roku... mialy byc z nowa dostawa niestety ich nie bylo.../klienci czesto odsylani do military 24 niestety tam tez czesto nie dostaja tego czego potrzebuja/... ogolnie moim zdaniem czesci i dodatki do sprzetu sa zle zamawiane i chyba ostatnio spadla znacznie jakosc zamawianego towaru...latwo dostac cos taniego gorzej dobrze wykonanego... pozdrawiam MOD: Polskie znaki! Pozdrawiam. SJP. Edited September 29, 2008 by szalony jack pirat Quote Link to post Share on other sites
Grimm Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 No więc tak, można powiedzieć że mieszane uczucia. Kolega zamówił u nich SPR BoYi + przegląd zerowy. Karabin przyszedł, ale wyglądał jak wrzucony pod przejeżdżający autobus (porysowany, urwany zwalniacz, zgięta muszka). Odesłał. Przysłali nowy, więc ok. Tylko pytanie gdzie ten przegląd zerowy za który liczą sobie 20 pare zyla. Brat zamówił Ak-74 również Boyi. Wersję z czarnymi okładzinami. Przysłali Real Wood (50zł droższą na tamte czasy), brat się nie kłócił został drewniak. Co do Maili to odpisują zdawkowo, na ogół jednym słowem, max jednym zdaniem. Zamawiałem parę pierdół, wszystko było ok. Ale ostatnio Największy SHOOCK. Zamówiłem Tą najtańszą wersję EO-Tech'a za 175 zł, a przysłana mi została wersja dużo droższa. Za co im serdecznie dziękuje i stwierdzam, ze zmazali wcześniejsze grzechy :D :D :D Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Kolejne zamówienie, kolejny plus. Mówcie co chcecie, ja ten sklep lubię ;) Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 kolejny raz GF dla mnie dała ciała. paczkę wystawili kurierowi w 3 dzień po potwierdzonej wpłacie na konto. Przez 2 dni nie odpowiadali na telefon. Przez takich buraków potem miast paczkę mieć w 24-48h w domu czekam tydzień. Następnym razem pomyśle czy nie przejechać tych 170km i nie czekać tyle. Quote Link to post Share on other sites
aNaRkI Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Zrezygnowałem z zamówienia bo w mailu którym miałem żekomo potwierdzić zamówienie nie było żadnego linku odpowiadającego za potwierdzenie a części były mi szybko potrzebne, więc nie miałem czasu czekać aż mi odpiszą co mam robić a że była godzina 20 telefonu by nikt nie odebrał. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Zrezygnowałem z zamówienia bo w mailu którym miałem żekomo potwierdzić zamówienie nie było żadnego linku odpowiadającego za potwierdzenie a części były mi szybko potrzebne, więc nie miałem czasu czekać aż mi odpiszą co mam robić a że była godzina 20 telefonu by nikt nie odebrał. Witam, Pan Mateusz otrzymał emaila o treści: Witaj [client_name]. Chcielibyśmy potwierdzić wpłynięcie zamówienia [order_id]. Jeżeli potwierdzasz złożenie zamówienia, prosimy o kliknięcie na poniższy link [order_confirmation_url] Brak potwierdzenia może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia lub jego odrzucenie. Szczegóły Twojego zamówienia: ZAMÓWIENIE DETALICZNE ZE SKLEPU [shop_url] Jak widać link do potwierdzenia zamówienia znajdował się w 3-ciej linijce emaila. Istniała możliwość, że email mógł dotrzeć z opóźnieniem z względu na kolejki emaili w Internecie. Zamówienie zostało złożone o 19:45, anulowane o 19:52 przez klienta, który odnalazł link w w/w emailu lub na stronie dostrzegł przycisk "anuluj zamówienie". Polityką naszego sklepu jest umożliwienie każdemu klientowi anulowanie zamówienia bez konieczności kontaktu z obsługą sklepu. Zdajemy sobie sprawę, że zamówienia czasem są składane zbyt pośpiesznie i wymagają ewentualnych zmian. Z poważaniem, Paweł Zalewski Gunfire.pl Quote Link to post Share on other sites
Mike Pawel Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 W sierpniu złożyłem dwa zamówienia, pierwsze zostało "zebrane" w sklepie niedługo po zamówieniu o czym zostałem uprzejmie poinformowany, ale wysłane zostało dopiero po 3 dniach i to po tym jak sie upomniałem o nie. Widocznie ktoś musiał zaspać;-) Ale to drobiazg, wszystko dobrze zapakowane, SCAR (boyi) wypluł pare tysiecy kulek i wszystko cacy. Z drugim zamówieniem było jeszcze lepiej bo zostało wysłane w ten sam dzień co zamówione. Czasami męcze ich emailami i odpowiadają na każdego. Ogólnie to 9\10, będzie więcej jak powiększą oferte akcesoriów do AEGów. To "Opinie" nie służy do korespondencji ze sklepem i wyrażania życzeń. Jak nazwa wskazuje tu pisze się OPINIE. [R] Quote Link to post Share on other sites
mysiorov Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 [Wycięte OT - Regdorn] W ramach nie OT Gorąco Polecam kupuję u nich od ponad roku i jeszcze ani razu nie dali plamy a zamawiam regularnie , jakiekolwiek problemy były bardzo szybko i starannie prostowane.Jedyny minus jaki czasami się nasuwał to zbyt mało pancerne pakowanie paczki ;-) . Quote Link to post Share on other sites
wolf221 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Sklep dobry.Przesyłka doszła w przeciągu 2 dni.Miła opsługa bez problemowo.Jeden minus że do magazynka nie było instrukcji ale i tak se poradziłem ;) Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Jako, że się jeszcze nie wypowiadałem (o ile pamiętam) w kwestii zakupów i ja zabiorę głos. Bo dlaczego nie? ;) Opinia Złożone, swojego czasu, zamówienie nie było skomplikowane, nie wymagało konsultacji i długiej korespondencji. Kliknięcie, koszyk i oczekiwanie. Wszystko poszło sprawnie, replika przyszła jak należy i działa do dzisiaj bez problemowo. Tak więc: + Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 4+/6 Kupowałem u nich pokrowiec na replikę(potwierdzenie zamówienia sobota wieczór). Potem zorientowałem się że mają jeszcze w ofercie te dystansery H. Napisałem do nich maila, żeby dołożyli jeszcze 3 komplety owych dystanserów(tego samego wieczoru). Niestety nie dołożyli. Napisali że niestety paczka została wysłana. Hmmm.... Taiwangun takich rzeczy nie robi, tam można spokojnie skonsultować się czy to przez mail czy telefon. Do samej paczki nie mam zastrzeżeń. Quote Link to post Share on other sites
luis Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 + za dobrą obsługę; + za zakupioną u nich baterię 9,6 V; + za wymienioną po konsultacji telefonicznej część do aega, a paczka już była u kuriera; + za doradztwo przy wyborze kuriera miast poczty polskiej (ach te strajki to polska specjalność). Quote Link to post Share on other sites
Sil43 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 JA daje ogółem 5+/6. Jedynym minusem jest to, że jak się sam przekonałem, kupiłem karabin którego... w ofercie internetowej sklepu nie ma! :strach: Ale to ogólnie było śmieszne, buraczek ciekawostka :D Za obsługę 7/6 generalnie zawsze uzyskiwałem interesujące mnie informacje na temat broni i jej parametrów, nawet uprzedzano mnie czasem, że dana replika strzela o wiele mniej fps'ów niż pisze, doradzano mi co na co wymienić, oraz takie tam. Pamiętam, że za darmo naprawiono mi na sklepie pistolet, który nie był tam kupiony, był rozkręcany, skrzywdzony klejem (prowizorka popychacza kulek, ja mu tego nie zrobiłem) i w ogóle. Mimo to sprzedawca pomógł mi go rozmontować, poszukał odpowiedniej części i za darmo mi ją dał, oraz pomógł poskładać bereciaka do kupy. Resztę naprawy dokonałem na serwisie, chodziło o naprawę magazynka, magazynek hula aż miło. Asortyment: 4.5/6 Na pewien towar czekałem prawie pół roku, dalej go nie ma, często zdarza się, że część towaru jest uszkodzona w jakiś tam sposób, na przykład szwabskie hełmy, przerzuciłem 20 sztuk by dostać jeden cały. Sklep powinien sporo spuścić z ceny za towar który jest totalnie poobijany z farby. Ogólnie małe braki w magazynkach, praktycznie same Hi-capy są na stanie do pewnych broni, a na sprowadzenie podobno przez sporą ilość tygodni mogę nie liczyć. Troszkę szkoda, ale to mogę zrozumieć jak się towar skądś sprowadza w dużej ilości naraz. Poczekam. Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Ogólnie małe braki w magazynkach, praktycznie same Hi-capy są na stanie A kto kupuje teraz hi-capy, że mają im schodzić ? Ja sklep bardzo polecam, ostatnio zamówiłem magi na stronie, odebrałem w sklepie. Kontakt telefoniczny b.dobry, nie było żadnego problemu z dodzwonieniem się. Kupowałem Low-cap'y, była informacja na stronie, że będą za 8 dni i były- co mnie bardzo ucieszyło. Ogólnie duży + Quote Link to post Share on other sites
evan Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Zamówienie w niedziele w poniedziałek wysyłka w czwartek paczka przyszła wszystko ładnie zapakowane towar bez wad dla mnie 9/10. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Na stronie zamieścili info o zniżkach dla teamów. Od dnia ogłoszenia ślę maile z pytaniem jak zarejestrować team i wpisać członków. Ani razu jeszcze nie odpisali. Wysłałem juz 3 maile. Ja dziękuje za taki kontakt. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 W czasie promocji urodzinowej zamówiłem sprzęt i ten doszedł po 4 dniach ( został wysłany po 2 mimo wysyłki za pobraniem, a kolejny dzień to błąd w sortowni kuriera więc ok ), ale torba na odzysk zamiast w marpacie przyjechała w woodlandzie, śmigam w oliwce więc mi w sumie ryba i nawet nie prosiłem o wymianę ale plusa dać nie można. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.