rain777 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) Pixxel ja tak zawsze robiłem ..i o maj gad-bedę znowu to robić -dogadałem się z znajomym i po rocznym bieganiu z brzydką emką kupuje auga z phantom kitem (home made) i lufą 560 :-) Pominę fakt że to Ca..poza zmyslonymi oznaczeniami "niby z ostrej" niewiele od Jg sie różni :-) Edited December 6, 2009 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) Tzn. dać kable i bezpiecznik nie pod baterię tylko na zewnątrz? Dokładnie, wtedy tuż pod powierzchnią stopki, bliżej twarzy, masz bezpiecznik i kable, a nie baterię. Popatrz na obrazki na stronie 7 instrukcji - dokładnie tak. Edited December 6, 2009 by relevant Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Pominę fakt że to Ca..poza zmyslonymi oznaczeniami "niby z ostrej" niewiele od Jg sie różni :-) Nie rozumiem co masz na myśli pisząc "niby z ostrej"? Nie wiem czy ogarniasz jak bardzo się mylisz... :roll: Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) Można dać teflon fix do AUGa? Znacie jakiś sposób na nie działający tryb semi? Udało mi się założyć stopkę kolby, choć całkiem jej się nie da wcisnąć. Edited December 8, 2009 by pixxel Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Teflon fix możesz do wszystkiego, pytanie czy te 20 fps więcej ma sens ;) Brak semi - sprawdź styki. Stopkę wciśnij na chama, to toporny chiński plastik, przetrwa atak atomowy. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Można dać teflon fix do AUGa? Znacie jakiś sposób na nie działający tryb semi? Udało mi się założyć stopkę kolby, choć całkiem jej się nie da wcisnąć. Za tryb semi odpowiada kilka elementow w srodku gearboxa. Musialbys dokldniej opisac w jakim sensie nie dziala ci semi. Bo moga byc rozne powody: 1. Bolce od auto - ktore zwieraja zasilanie na sztywne i omijaja wnetrze gearboxa sa zbytnio odchylone do przodu. Przez co naciskajac semi - od razu tez je zwierasz i masz auto (auto ma wiekszy priorytet bo nawet jak przerywacz odlaczy zasilanie w srodku - to zwarty obwod bedzie krecil) 2. Za semi odpowiadaja 3 elementy gearboxa. Pierwszy to taki maly element tuz przy zebatce tlokowej. Zebatka tlokowa obracajac sie ma na dole taki wypustek - naciska on na przerywacz - ktory podnosi stycznik w kostce stykowej. Ten odciagany sprezynka odskakuje przerywajac obwod. Najmniej prawdopodobne to to ze uszkodzila sie zebatka tlokowa lub sprezynka odciagajaca. Zebatka z uwagi na masywnosc, sprezynka - dlatego ze wtedy nie daloby sie przestac strzelac (raz stykniety zespol stykowy strzelalby dalej). Stycznik w kostce stykowej jest przesuwany przez gorna czesc spustu. Spust zachacza sie o niego i przesuwa go do przodu. Przerywcza podbija ten element powodujac ze sie cofa. Gdy spust jest zbyt wysoki - podbicie nie wystarcza zeby zwolnic stycznik i semi nie dziala. Przypomnialem sobie ze jest jeszcze jedna sprezynka - ktora cofa przerywacz (dociska do zebatki tlokowej). Moze ona odpadla i wtedy semi tez nie bedzie dzialac. Ostatni powod - sam tak kiedys mialem. To taki ze spust jest nie za wysoko - ale za nisko. Lub stycznik od dolu jest wytarty i po prostu spust nie lapie go. Wewnetrzny obwod gearboxa nie dziala wogole - przez co dziala tylko zewnetrzny a on dziala jedynie w trypie auto. Aby to naprawic trzeba podkleic na dole stycznika kawalek plastiku 2 x 4 mm - o grubosci tak z 0.5 - 1 mm Nie za duzy - zeby wlasnie dal sie zwalniac, oraz odpowiednio gruby- zeby spust mial za co lapac. U mnie rozwiazalo to problem i dziala juz 2 lata. Jak widac wszystkie te rozwiazania wymagaja rozlozenia gearboxa (oprocz pierwszego). Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 A czy to może być wina tego, że jakieś blaszki się wyginają?(tak przynajmniej słyszałem). Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 (edited) 1. Bolce od auto - ktore zwieraja zasilanie na sztywne i omijaja wnetrze gearboxa sa zbytnio odchylone do przodu. Przez co naciskajac semi - od razu tez je zwierasz i masz auto (auto ma wiekszy priorytet bo nawet jak przerywacz odlaczy zasilanie w srodku - to zwarty obwod bedzie krecil) Masz to przed oczami w poprzednim poście i pytasz ? wyjmij GB,podłącz do niego baterię i naciskaj z wyczuciem na "spust" (umownie tak nazwijmy to ustrojstwo)Jak zobaczysz iskry to się nie wystrasz bo to standard :P chodzi ogólnie o to że te 2 blaszki nie powinny być na tym samym poziomie i patrząc na gb z boku jedna z nich powinna bardziej odstawać od drugiej Zdjęć niestety na kompie nie mam żeby Ci pokazać o które miejsce chodzi ..ale trudno je przeoczyć,nie pamiętam tez która blaszka jest od czego bo full auto płaskim śrubokretem naprawiłem kumplowi jakieś 4 miesiące temu http://www.youtube.com/watch?v=2dg9v9kFsRM Tu masz filmik jak się GB wyciąga,radzę 2 śruby z tyłu body odkręcić i dolną część body "rozszczepić"lekko bo wtedy nie będziesz musiał niszczyć książek repliką :D Kocur ty w Augu "500" zablokowałeś w jakiś sposób "full auto" czy strzelasz z wyczuciem spustu ? Edited December 9, 2009 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Full auto bardzo prosto sie wylacza. Po prostu odkrecasz jedna srubke (wzdluz spustu) ktora trzyma ten metalowy zwornik. Jak odkrecisz - wtedy nie ma co zwierac auto wiec jest samo semi. Mile jest to ze nie martwisz sie wyczuciem spustu... a jak chcesz spowrotem auto to przykrecasz zwornik i dziala. Oczywiscie na strzelance ciezko to zrobic. Blaszki jak sie wygna to nie bedzie dzialac auto. Semi to mechanizm wewnatrz gearboxa i tam nie ma zadnych blaszek. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) Taka usterka w GB, która powoduje brak semi zmniejsza żywotność innych części w GB? Edited December 10, 2009 by pixxel Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Jeżeli z braku semi walisz seriami liczonymi w magazynkach... to tak :-P Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Zamierzam strzelać tylko krótkimi seriami ;]. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 U mnie też semi stroi fochy (ale to chyba wina baterii), więc jestem wręcz zmuszony strzelać krótkimi seriami... Kocur, o którą śrubkę dokładnie chodzi? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Ta wkrecana w bok spustu. Ktora trzyma blaszke zwierajaca auto. Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 (edited) W temacie "AUG & Lipton" (li-po) - wstawiłem do AUGa z gearboxem od A3 (w okolicach 420 fps) lipolkę Turnigy 7.4v 2200mAh 25C-35C. Poprzednia batka 9.6 na KANach 1400mAh może się schować - na liptonie reakcja na spust jest błyskawiczna, a full auto to tak pi*drzwi/okno 1000 kulek na sekundę (na KANach miałem zmierzone 700kulek/s z hakiem, tu jest odczuwalnie (słyszalnie) więcej). Edited December 11, 2009 by Panocek Quote Link to post Share on other sites
valki Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 1000 kulek na sekundę (na KANach miałem zmierzone 700kulek/s WTF?! Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Na minutę może, ale nie na sekundę. Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Się pomyliłem. Na minutę, oczywiście. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Jaką moc w AUG daje spring SP100 Guarder? Czy 110 zwiększy zużycie części? Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Pomóżcie mi naprawić semi. Wyeliminowałem już wadliwe blaszki i słabą baterię, sam gearbox wyjęty z obudowy stroi fochy. Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Zdarza mi się, ze spust tak jakby nie reagował. Gdy popuszczę i nacisnę jeszcze raz to strzela? Brudne styki czy co? Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Może bateria? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Graszczur: kostka stykowa od semi (ta w gb) zubi sobie zużyć krawędź i zeskakiwać ze spustu zanim dopchasz ją do styków. Zwróć na to uwagę. W razie czego podkej kawałeczek plastiku cienki i zapiłuj na równo. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Tia standardowy problem z kostka. Co do springa - standardowo w augu jest m110. Tez uwazam ze lipolki nawet 7.4 daja rade. W zime sa o wiele lepsze niz nimhy z uwagi na temperature. W lecie odrobine lepsze. (mowie o roznicy 9.6 nimh kontra 7.4 lipol). Quote Link to post Share on other sites
HoVer Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Witam ! Mam takie małe pytanie, jak najlepiej rozładować baterię ? Gdy nie ma się ładowarki mikroprocesowej, a wolno ładowarkę... Bo wiem, że strzelanie na pusto szkodzi... A nie chce marnować kulek, bo wiem że najlepiej nie używać tych wystrzelonych... :/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.