Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr AUG [JG]


Recommended Posts

Pixxel ja tak zawsze robiłem ..i o maj gad-bedę znowu to robić -dogadałem się z znajomym i po rocznym bieganiu z brzydką emką kupuje auga z phantom kitem (home made) i lufą 560 :-)

Pominę fakt że to Ca..poza zmyslonymi oznaczeniami "niby z ostrej" niewiele od Jg sie różni :-)

Edited by rain777
Link to post
Share on other sites
  • Replies 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tzn. dać kable i bezpiecznik nie pod baterię tylko na zewnątrz?

Dokładnie, wtedy tuż pod powierzchnią stopki, bliżej twarzy, masz bezpiecznik i kable, a nie baterię. Popatrz na obrazki na stronie 7 instrukcji - dokładnie tak.

Edited by relevant
Link to post
Share on other sites

Można dać teflon fix do AUGa?

 

Znacie jakiś sposób na nie działający tryb semi?

 

Udało mi się założyć stopkę kolby, choć całkiem jej się nie da wcisnąć.

 

Za tryb semi odpowiada kilka elementow w srodku gearboxa.

Musialbys dokldniej opisac w jakim sensie nie dziala ci semi.

Bo moga byc rozne powody:

1. Bolce od auto - ktore zwieraja zasilanie na sztywne i omijaja wnetrze gearboxa sa zbytnio odchylone do przodu. Przez co naciskajac semi - od razu tez je zwierasz i masz auto (auto ma wiekszy priorytet bo nawet jak przerywacz odlaczy zasilanie w srodku - to zwarty obwod bedzie krecil)

2. Za semi odpowiadaja 3 elementy gearboxa. Pierwszy to taki maly element tuz przy zebatce tlokowej. Zebatka tlokowa obracajac sie ma na dole taki wypustek - naciska on na przerywacz - ktory podnosi stycznik w kostce stykowej. Ten odciagany sprezynka odskakuje przerywajac obwod.

Najmniej prawdopodobne to to ze uszkodzila sie zebatka tlokowa lub sprezynka odciagajaca. Zebatka z uwagi na masywnosc, sprezynka - dlatego ze wtedy nie daloby sie przestac strzelac (raz stykniety zespol stykowy strzelalby dalej).

 

Stycznik w kostce stykowej jest przesuwany przez gorna czesc spustu. Spust zachacza sie o niego i przesuwa go do przodu. Przerywcza podbija ten element powodujac ze sie cofa. Gdy spust jest zbyt wysoki - podbicie nie wystarcza zeby zwolnic stycznik i semi nie dziala.

 

Przypomnialem sobie ze jest jeszcze jedna sprezynka - ktora cofa przerywacz (dociska do zebatki tlokowej). Moze ona odpadla i wtedy semi tez nie bedzie dzialac.

 

Ostatni powod - sam tak kiedys mialem. To taki ze spust jest nie za wysoko - ale za nisko. Lub stycznik od dolu jest wytarty i po prostu spust nie lapie go. Wewnetrzny obwod gearboxa nie dziala wogole - przez co dziala tylko zewnetrzny a on dziala jedynie w trypie auto.

Aby to naprawic trzeba podkleic na dole stycznika kawalek plastiku 2 x 4 mm - o grubosci tak z 0.5 - 1 mm

Nie za duzy - zeby wlasnie dal sie zwalniac, oraz odpowiednio gruby- zeby spust mial za co lapac.

U mnie rozwiazalo to problem i dziala juz 2 lata.

Jak widac wszystkie te rozwiazania wymagaja rozlozenia gearboxa (oprocz pierwszego).

Link to post
Share on other sites

1. Bolce od auto - ktore zwieraja zasilanie na sztywne i omijaja wnetrze gearboxa sa zbytnio odchylone do przodu. Przez co naciskajac semi - od razu tez je zwierasz i masz auto (auto ma wiekszy priorytet bo nawet jak przerywacz odlaczy zasilanie w srodku - to zwarty obwod bedzie krecil)

 

Masz to przed oczami w poprzednim poście i pytasz ?

wyjmij GB,podłącz do niego baterię i naciskaj z wyczuciem na "spust" (umownie tak nazwijmy to ustrojstwo)Jak zobaczysz iskry to się nie wystrasz bo to standard :P

chodzi ogólnie o to że te 2 blaszki nie powinny być na tym samym poziomie i patrząc na gb z boku jedna z nich powinna bardziej odstawać od drugiej

Zdjęć niestety na kompie nie mam żeby Ci pokazać o które miejsce chodzi ..ale trudno je przeoczyć,nie pamiętam tez która blaszka jest od czego bo full auto płaskim śrubokretem naprawiłem kumplowi jakieś 4 miesiące temu

 

http://www.youtube.com/watch?v=2dg9v9kFsRM Tu masz filmik jak się GB wyciąga,radzę 2 śruby z tyłu body odkręcić i dolną część body "rozszczepić"lekko bo wtedy nie będziesz musiał niszczyć książek repliką :D

 

Kocur ty w Augu "500" zablokowałeś w jakiś sposób "full auto" czy strzelasz z wyczuciem spustu ?

Edited by rain777
Link to post
Share on other sites

Full auto bardzo prosto sie wylacza.

Po prostu odkrecasz jedna srubke

(wzdluz spustu) ktora trzyma ten metalowy zwornik.

Jak odkrecisz - wtedy nie ma co zwierac auto wiec jest samo semi.

Mile jest to ze nie martwisz sie wyczuciem spustu... a jak chcesz spowrotem auto to przykrecasz zwornik i dziala.

Oczywiscie na strzelance ciezko to zrobic.

 

Blaszki jak sie wygna to nie bedzie dzialac auto.

Semi to mechanizm wewnatrz gearboxa i tam nie ma zadnych blaszek.

Link to post
Share on other sites

W temacie "AUG & Lipton" (li-po) - wstawiłem do AUGa z gearboxem od A3 (w okolicach 420 fps) lipolkę Turnigy 7.4v 2200mAh 25C-35C. Poprzednia batka 9.6 na KANach 1400mAh może się schować - na liptonie reakcja na spust jest błyskawiczna, a full auto to tak pi*drzwi/okno 1000 kulek na sekundę (na KANach miałem zmierzone 700kulek/s z hakiem, tu jest odczuwalnie (słyszalnie) więcej).

Edited by Panocek
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam !

 

Mam takie małe pytanie, jak najlepiej rozładować baterię ? Gdy nie ma się ładowarki mikroprocesowej, a wolno ładowarkę... Bo wiem, że strzelanie na pusto szkodzi... A nie chce marnować kulek, bo wiem że najlepiej nie używać tych wystrzelonych... :/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...